Časté dotazy

Medůza 1
Medůza 2
Medůza 3

Jak lze wellness SpaSpa rezervovat?

Rezervace probíhá výhradně na webových stránkách. V sekci Rezervace je vždy zobrazena aktuální kapacita všech našich zón. Minimální doba rezervace je 2 hodiny.

Co je v ceně vstupu?

V každé zaplacené rezervaci do wellness i apartmánu automaticky počítáme s účastí 2 osob na celé dvě hodiny. Pro obě osoby budou ke vstupu do wellness připraveny ručníky a prostěradla do sauny (pokud daná zóna saunu má), a dále na Vás bude čekat lahev prosecca. Samozřejmostí je také karafa na vodu. Ke vstupu do apartmánů prosecco v ceně není, ale ručníky jsou na pokoji připraveny vždy.

Jak se k nám dostanete?

Zóny na Praze 1, 2, 5 a 8 jsou vybaveny bezkontaktním vstupem. Po zaplacení rezervace Vám do emailu přijde unikátní číselný kód, který zadáte u vstupu do zóny a potvrdíte # nebo fajfkou.

Zóny na Praze 7 a na Praze 3 jsou obsluhovány naším personálem, který je na místě vždy v čase zaplacených objednávek. Po příchodu ke vstupu prosím zazvoňte na zvonek SpaSpa.
Na Praze 7 vyčkejte příchodu kolegyně, která Vás již uvede do Vámi vybrané zóny, na Praze 2 po otevření dveří do domu pokračujte sami dále do SpaSpa.

Parkování

Wellnessy SpaSpa nedisponují vlastními parkovacími místy. Nabízíme Vám ale možnost snadného a bezpečného parkování v centru města se slevou 10 %. Stačí při rezervaci na stránkách www.mrparkit.com zadat slevový kód: SPASPA. Užijte si bezstarostné parkování během Vašeho pobytu!

Jak je zajištěn úklid?

Před každou a po každé rezervaci se v systému automaticky vyblokuje hodina navíc na úklid a dezinfekci prostor a vířivky. Díky tomuto časovému rozestupu se také naši hosté navzájem nepotkávají a jsme schopni tak zajistit maximální soukromí.

Chci si objednat vodní dýmku, jak to funguje?

Vodní dýmka je vždy připravena a nahřáta na Váš příchod do vybrané zóny. Luxusní nahřívací systém Quasar Raas 2 zajišťuje funkčnost dýmky až po 2 hodiny, a to bez výměny uhlíku. Vaše soukromí tedy po příchodu již není narušeno.

Vodní dýmku prosím objednávejte s dostatečným předstihem. Pro objednávky s příchodem pod 1 hodinu může být dýmka připravena až v průběhu rezervace. V nejkrajnějších případech se může stát, že objednávku vodnice na poslední chvíli nebudeme moct realizovat vůbec.

Chci si objednat masáž, jak to funguje?

Při výběru termínu přidáte možnost Thajské masáže v příplatkových položkách. Spolupracujeme s úspěšným pražským studiem Thajských masáží, kteří na každou předem zaplacenou objednávku zajišťují masérky.
Masáže prosím objednávejte s dostatečným předstihem. Pro objednávky s příchodem pod 3 hodiny nemusí z důvodu výše uvedeného být masáž zajištěna.

Lze moji rezervaci zrušit?

Peníze ze zaplacené rezervace se dle podmínek nevracejí, každopádně našim hostům se snažíme vždy maximálně vyhovět a při zrušení rezervace alespoň 24 hodin předem Vám vystavíme voucher v hodnotě již zaplacené částky. Kód voucheru je poté platný 2 měsíce od data původní rezervace a stačí ho vložit do systému při vytváření nové rezervace.
Pro změnu či zrušení rezervace zašlete číslo objednávky emailem, nebo žádost o změnu či zrušení konkrétní rezervace pošlete na stránkách do chatu spolu s Vaším emailem a my se Vám ozveme jakmile bude voucher vystaven.

Zakoupili jste u nás voucher?

Voucher zakoupený na našich stránkách je platný 1 rok od data zakoupení. Po jeho zaplacení Vám přijde na email PDF verze s platným kódem. Kód poté uplatníte na našich stránkách v druhém kroku objednávky, po kliknutí na „Vložit kód“.
Voucher je nutné využít jednorázově a funguje jako sleva z objednávky. Pokud tedy vytvoříte rezervaci dražší, než je cena voucheru, budete přepojeni k doplatku. Pokud vytvoříte rezervaci levnější, než je cena voucheru, rezervaci kuponem uhradíte celou ale již nebude možné využít zbylou hodnotu voucheru později.

V případě, že platnost voucheru potřebujete prodloužit, neváhejte nás kontaktovat a voucher za poplatek 500,- Kč prodloužíme o 6 měsíců.

Chcete se zeptat na něco jiného?

Kontaktujte nás